Fiziskās nodarbes ar radošo pieeju, kas pretendē aizstāt sporta zāli

Nav būtiski, kādu notievēšanas veidu tu izvēlies, svarīgi, ka esi gatava pārmaiņām un sevis pilnveidei. Nomocīt sevi ar monotoniem treniņiem sporta zālē nav prāta darbs. Jo daudz aizraujošāk ir iemācīties dejot kā zvaigznei, meditēt kā īstam jogam pieklājas uz zemes un gaisā, un pat cīnīties zem ūdens!

1. Dancehall

Intensīvās dejas palīdz tikt vaļā no pāris liekajiem kilogramiem, izslīpēt auguma aprises, kā arī uzlabot koordināciju un stāju. Turklāt aktīvo virzienu pastāv lērums - ikviens var izvēlēties savai sirdij tīkamāko. Piemeram, dancehall – deja, kas nākusi no saulainās Jamaikas. Šī deja omas uzlabošanai ir kā radīta - tās pamatā ir ugunīgās kustības regija ritmā. Iesākumā šķiet, ka dancehall kustības ir pārāk elementāras: viļņi, apveida kustības ar gurniem, plastiskās pieliekšanās – taču patiesībā, pateicoties pāri malām plūstošajai enerģijai un mūzikas ritmam, slodze šīs dejas laikā pielīdzināma aktīvam treniņam trenažieru zālē.

2. Booty dance

Ja pēc ziemas aizvadīšanas tavi gurni un pēcpuse nav tik perfektā formā, kā tu to vēlētos, aizsviest iemīļotos mikro šortus tālākajā plauktā nav prāta lieta – pavisam drīz tie noderēs! Tikai daži booty dance nodarbību mēneši, un tavs bikini būs perfekts. Deju virziens lieliski nostiprina muskuļus un aktīvi cīnās ar celulītu: ritmiskās kustības ar pēcpusi un gurniem ir pielīdzināmas kvalitatīvai anticelulīta masāžai.

Turklāt, booty dance laikā tiek likta slodze uz muguras, rokām, jostas vietas un daudzu sieviešu problemātiskākās – iekšgurņu zonas, kuru nostiprināt ir visgrūtāk. Deja aizstāj kārtīgu kardiotreniņu, un ar savu skaļo un ritmisko mūziku palīdz omu uzlabot.

3. Joga notievēšanai

Tiem, kas dejot nevēlas, padomā ir mierīgāks, taču ne mazāks intensīvāks veids. Šeit lielā mērā viss ir atkarīgs no paša nostājas un vēlmes tikt vaļā no kaitīgajiem ieradumiem. Jogas laikā jāpievērš uzmanība tam, kā tu elpo, ko lieto uzturā un cik ilgu laiku pavadi guļot. Jebkuras asanas ir slodze organismam pašas par sevi – pat ja vienā pozā atrodies ilgstoši. Jo intensīvāki treniņi, jo spēcīgāka muskulatūra; tiem, kas baidās pārforsēt, paredzētas asanas ar palīgelementiem. Par tūlītējiem rezultātiem cerības nelolo, taču vieglums ķermenī ir garantēts.

4. Vogue

Vai vari iedomāties, ka deja, kas atveido modeļu gaitu uz mēles, nāk no Hārlemas cietuma Ņujorkā? Tiem, kam nav bijusi iespēja apmeklēt modes skates, organizējuši paši savas Vogue balles, kurās varēja izpausties tā, kā vien sirdij tīk. Iesākumā tās aprobežojās tikai un vienīgi ar modeļu gaitas atdarināšanu, taču vēlāk nākušas klāt deju kustības no dažādām kultūrām, pēc tam – akrobātiskie elementi house mūzikas pavadībā. Neraugoties uz vienkāršajām kustībām, šīs dejas attīsta koordināciju, plastiskumu un slīpē augumu.

5. Aerojoga/fly yoga

Aerojoga palīdz pārvarēt no stresa nogurušā organisma gravitāciju. Joga gaisā – tas ir gan sporta veids, gan terapija un relaksācija. Šī metode nākusi no ASV, kur horeogrāfs Kristofers Harisons pielietojis guļamtīklus sarežģītu akrobātisko triku izpildes laikā Brodvejas uzvedumos.

Dažiem cilvēkiem joga «uz zemes» var šķist par smagu; toties «gaisa jogā» daudzas asanas ir vienkāršākas un mazāk traumatiskas. Būtiski, ka to izpilde pozīcijā ar galvu uz leju palīdz uzlabot asins cirkulāciju visā organismā, tādējādi mazinot slodzi ofisa darbinieku problemātiskajās zonās – kaklā, mugurā un jostas vietā.

6. Stripdance

Mēs, saprotams, ar to domājam ne jau pavedinošās kustības (kaut gan... ☺ ), bet gan deju kā sporta virzienu. Par strip dance aizsācēju tiek uzskatīta Kārmena Elektra, kas nulto gadu sākumā ierakstījusi vairākus video, kur dažas dejas tika savītas ar aerobiku. Šis virziens palīdz gūt sievišķīgākas aprises, augums pateicoties tam kļūst pievilcīgāks... par dvēseles stāvokli un pašvērtējumu nemaz nerunājot! Apgūstot pilonu, tu papildus iegūsi stingrākus kāju muskuļus un tvirtāku pēcpusi, tiks stiprināti roku muskuļi un, kas nav mazsvarīgi, izkopta nevainojama stāja.

7. Augstie papēži/ High Heels

Šīs dejas obligātais nosacījums - visas kustības tiek izpildītas uz augstpapēžu kurpēm. Otra īpatnība – striktu noteikumu nepastāv. High Heels – deja, kurā iespējams itin viss. Šī virziena aizsācēja uz papēžiem ne vien dejojusi, bet gan izpildījusi visīstāko hip hopu. Ja uz smalkiem papēžiem jūties neērti, vai, tieši pretēji, kā čībiņās, ir vērts šo virzienu izvēlēties koordinācijas un stājas uzlabošanai.

8. Afrobeat

Ja tevi aizrauj etniskās dejas, izvelies afrobītu. Šī stila pamatā ir vairāki virzieni: kopa-dekalē (nāk no Kotdivuāras; tiek uzskatīta par spēka deju), azono (nāk no Ganas, to dēvē arī par „sazināšanās deju”) un kuduro (pirmsākumi meklējumi Angolā un apvieno striktas kustības un ritmiskas melodijas). Visi šie virzieni ir afrobīta būtības pamatā. Šī nesavaldīgā un ugunīgā deja sniegs tev nopietnu aerobo slodzi.

9. Nūjošana

Latvijā cilvēki ar slēpošanas nūjām rokās, taču bez slēpēm kājās ir parādība visai bieža. Nūjošana ir labvēlīga elpošanas un asinsrites traucējumu gadījumā, ja traucē liekais svars, osteohondroze, kā arī cilvēkiem ar protēzēm. Ārstnieciskās soļošanas pamatlicēji ir somu slēpotāji, kas, nevēlēdamies vasaras laikā zaudēt formu, sākuši pārvietoties bez slēpēm, taču ar slēpošanas nūjām. Šāda slodze kaloriju ziņā pārspēj skriešanu un riteņbraukšanu, nav nepieciešama fiziskā sagatavošanās, nodarboties iespējams jebkurā parkā vai mežā.

10. Akvafīts/Aqua-fight

Šis ir viens no populārākajiem un neparastākajiem tievēšanas veidiem, kas ievij sevī arī austrumu cīņu elementus! Varēsi ne vien izslīpēt augumu, bet arī noņemt saspringumu, neredzamo ienaidnieku iekaustot ūdenī. Austrumu cīņu elementi – tai-bo, bokss un karatē palīdz uzlabot visas muskuļu grupas, paaugstināt izturību, kā arī iedziļināties pašaizsardzības paņēmienos.

Atstāt komentāru

Komentāri pie raksta parādīsies tikai pēc apstiprinājuma

* Noteikti aizpildi