Vietas, kur sportot bezmaksas

Sportošanas iespēju pastāv lērums: mazītiņā dzīvoklī, pagalmā vai pilsētas centrā. Iespējams, dārgie sporta zāļu abonementi tev nemaz nav vajadzīgi. Šodien ikvienam pieejamas simtiem un tūkstošiem online programmas no pasaules līmeņa treneriem, kā arī bezmaksas nodarbības grupās.

Ķer iedvesmu mājās

Aktīvā, jautra, taču prasīgā Džiliāna Maiklsa atslābt neļaus, toties dāsni dalīsies ar savu neizsmeļamo enerģiju un motivāciju. Turklāt, tas ir ieguvums dubultā – tu izkopsi angļu valodu labāk par privātstundām. Savukārt atvērtais kanāls Popsugar Fitness aicina ne vien uz pilates treniņu, bet arī dejām ar spēka kardio.

Trenējies parkos vai ielās<br.
Svaigais gaiss piesātina ar enerģiju, palīdz sajust brīvību, attīrīt prātu no nevēlamām domām un pat pakavēties sapņos.

Piemēram:

Nike+ Run Club treniņi Mežaparkā un Uzvaras parkā - darbdienu vakaros, kā arī brīvdienās. Uzsvars te likts uz pareizu skriešanu visiem sagatavotības līmeņiem – gan ilggadējiem advancētiem sportistiem, gan tiem, kas sapņo beidzot noskriet savu pirmo „piecīti” maratonā. Nav jābaidās no tā, ka liks tikai skriet – treniņos iekļauta arī nūjošana un funkcionālie treniņi – tādi, kas attīstīs visas tavu muskuļu grupas. click

Adidas treniņi Mežaparkā. Aktīvas un sportiskas brīvdienas ir labākais veids kā uzturēt sevi formā un sagatavoties jaunajai skriešanas sezonai, tāpēc katru svētdienas rītu līdz pat startam Lattelecom Rīgas maratonā aicina uz skriešanas treniņiem Mežaparkā. click

Lai gan VSK Noskrien ir virtuāla skrējēju komanda, tā pulcējas, protams, arī reāli! Entuziasti saorganizējas paši – uz dažādiem koptreniņiem darbdienās un brīvdienās. Treniņš var būt īss vai garš, lēns vai arī dinamiskāks – viss atkarīgs no kompānijas. Taču noskrienieši ir super forši, pozitīvi un pieredzes bagāti skrējēji, kas labprāt dalīsies kompānijā un kādā padomā ar citiem. Šeit iespējams apskatīt kalendāru,kā arī gūt vērtīgus ieteikumus skriešanā. click

Laiks kļūst arvien siltāks! Ja nevēlies silto laiku pavadīt telpās, dodies uz kādu no brīvdabas trenažieru zālēm. Šobrīd Rīgā ir pieejamas 15! Tik paķer līdzi kādu draugu vai pleijeri! Un saulainā laikā iegūsi arī labu iedegumu! Trenažieru atrašanās vietas:

AB dambja teritorija;
Lucavsalas atpūtas parka teritorija;
Anniņmuižas parka teritorija;
Pie dzīvojamās mājas Ozolciema ielā 16, korp.7.;
Aktīvā atpūtas zona pie Daugavmalas promenādes (Ķengarags, Maskavas iela 17A);
Sporta laukums pie Daugavmalas promenādes (Ķengarags, Maskavas iela 262);
Sporta laukums Ķengaraga parkā;
Bērnu rotaļu laukums Miera ielā (starp Daugavpils, Kalupes, Katoļu un Jēkabpils ielām); Teritorija Andreja Saharova ielā (starp Augusta Deglava, Andreja Saharova un Dravnieku ielām; Bērnu rotaļu laukums Pļavnieku parkā (starp Andreja Saharova, Augusta Deglava un Ilūkstes ielām);
Basketbola laukums Mazā Kalna ielas skvērā);
Vecāķu pludmale;
Aktīvā atpūtas vieta pie Dambjapurva ezera;
Grīziņkalna parka teritorija;
Ziedoņdārza parka teritorija.

 

Nūjošana vai ciguns

Nūjošana spēj brīnumainā veidā nodarbināt 90% muskuļu, un nevis tikai kājas, - par to jāsaka paldies trekinga nūjām, kas kļuva par «ziemeļnieku soļošanas» atribūtu vēl 1979.gadā. Rīgas Domes organizētās nūjošanas nodarbības ikvienam interesentam, kā jau katru gadu, būs pieejamas sākot ar jūniju. Bet pagaidām iesakām darboties gar jūras krastu – mums tādu krastu Latvijā ir daudz un slejas tālu, no visām pusēm raugoties ☺.

Brauc prom no pilsētas, sēdies uz riteņa, velc kājās skrituļslidas vai dodies skriet! Darbojies grupu nodarbībās parkā vai slēdz iekšā populāros Youtube kanālus un mierīgā garā darbojies mājās!

Atstāt komentāru

Komentāri pie raksta parādīsies tikai pēc apstiprinājuma

* Noteikti aizpildi